we work

Brief

Brief

Fundacja Nutricia powstała w 1996 roku, a jej misją jest ochrona, promocja i zapewnienie zdrowia poprzez żywienie. Realizacja strategii działań Fundacji na 2019 rok opierała się m.in. o kontynuację kampanii podnoszącej świadomość konceptu 1000 pierwszych dni życia dziecka wśród przyszłych mam. A my w związku z tym zostaliśmy postawieni przed nie lada wyzwaniem: jak w ciekawy sposób przedstawić potrzeby żywieniowe dzieci po ukończeniu pierwszego roku życia?

Roczne dzieci często komunikują się z otoczeniem poprzez wypowiadanie pierwszych słów, których dorośli zazwyczaj nie rozumieją. Z pewnością są to jednak ważne komunikaty, które postanowiliśmy wykorzystać w przygotowywanej przez nas kampanii. Naszym celem było pokazanie, iż Fundacja Nutricia, jako ekspert od  żywienia małych dzieci, doskonale wie, jakie są potrzeby maluchów.

blank ratio image
we work

Rozwiązania

Sporym wyzwaniem, ale również zabawną przygodą było nagrywanie gaworzącej trójki rocznych aktorów. Video z ich udziałem opatrzyliśmy animowanymi elementami, które „tłumaczyły“ słowa dzieci na Key Message dotyczące żywienia po pierwszym roku życia. Materiał został zamieszczony na dedykowanym landing page’u strony programu 1000 pierwszych dni. Poszczególne elementy video wykorzystujemy na bieżąco w kampanii w social media, jak również w klasycznej kampanii display. Całą akcję wspierają zaangażowani Influencerzy.

Wynik

Nietypowe przedstawienie ważnego tematu spotkało się z żywym zainteresowaniem grupy docelowej. Kampania ma charakter całoroczny, ale już teraz w różnych kanałach udało nam się uzyskać szerokie dotarcie do grupy docelowej. Potwierdzają to badania –  ponad 60% mam w Polsce jest świadomych istnienia programu 1000 pierwszych dni życia dla zdrowia dziecka.