Brief

Brief

Marka Beskidzkie powstała w 1993 roku i do dziś jest w pełni polską i rodzinną firmą. Jej historia rozpoczęła się od produkcji Beskidzkich Paluszków, które od wielu lat są liderem w segmencie słonych przekąsek.

W kwietniu firma  wprowadziła nową linię przekąsek dla dzieci Beskidzkie Misiaki. Produkty tworzone są na bazie wyselekcjonowanych składników. Nie zawierają konserwantów oraz sztucznych barwników, a ich niewątpliwą zaletą jest dodatek miodu wielokwiatowego. W trosce o młodszych konsumentów przekąski mają również zredukowaną ilość soli.

Walk Digital w ramach wygranego przetargu stanął przed zadaniem stworzenia holistycznej strategii reklamowej, zbudowania wizerunku nowej marki i dotarcia do potencjalnej grupy docelowej.

blank ratio image

Rozwiązania

Rozwiązania

Chcąc skutecznie zaangażować młodych odbiorców i ich rodziców w komunikacji wykorzystaliśmy brand hero marki, czyli Misiaka Beskidzkiego. Nasz Misiak jest typem odkrywcy, szukającym wyzwań oraz towarzyszem wspólnym zabaw. Dlatego w działaniach reklamowych pojawia się jako postać prowadząca dzieci przez świat, odpowiadająca na trudne pytania na temat przyrody, z którymi na co dzień muszą mierzyć się rodzice. Postawiliśmy sobie za cel, aby nie tylko bawić najmłodszych odbiorców, ale też ich edukować. Stworzyliśmy, więc krótkie filmiki odpowiadające na pytania młodych odbiorców oraz spot 40” emitowany na Youtubie.

Działania reklamowe rozpoczęliśmy od przygotowania komunikacji POS. W punktach handlowych stanęły Misiakowe standy, produkty zostały oznaczone wobblerami konkursowymi i naklejkami. Przekaz reklamowy wzmocniliśmy bilboardami.

Core akcji stanowił specjalnie zaprojektowany i stworzony w celu zaangażowania dzieci landing page www.pakamisiaka.pl, gdzie kierowany był ruch z kampanii display. Korzystając z landing page dzieci mogą poprzez zabawę zgłębiać wiedzę, a także wziąć udział w konkursie rysunkowym. Całość uzupełniły działania PR oraz influencer marketing.

Wynik

Wynik

Przez dwa miesiące trwania kampanii Beskidzkie Misiaki odnotowaliśmy 17 582 504 wyświetleń naszych reklam. Na stronę konkursową przekierowaliśmy ponad 57 525 użytkowników, osiągając przy tym bardzo niski współczynnik odrzuceń na poziomie 8%. W czasie trwania kampanii poprawiliśmy też wyniki marki Beskidzkie na kanale Facebook – dzienny zasięg postów oraz Interactivity  zwiększyliśmy dwukrotnie. Dodatkowo zebraliśmy 471 zgłoszeń konkursowych.