Brief

Brief

Zostaliśmy poproszeni o stworzenie niespotykanego na rynku ubezpieczeniowym w Polsce wydarzenia, które w unikalny sposób zaprezentuje innowacyjny produkt – digitalową platformę iHestia (pierwsze tego typu narzędzie dla brokerów ubezpieczeniowych w Polsce). Efektowna Premia platformy, miała być zwieńczeniem 3-letniej pracy kilkuset osób z firmy ubezpieczeniowej Ergo Hestia.

blank ratio image

Rozwiązania

Rozwiązania

Postanowiliśmy oprzeć całą koncepcję na najmniejszych detalach. Każdy punkt styku uczestnika z wydarzeniem przez kilka miesięcy miał budować odpowiednie zainteresowanie i krzywą emocji, której kulminacja miała nastąpić 11 czerwca 2016 w sopockiej Ergo Arenie.

Cały projekt został zaprojektowany w ramach 3 głównych filarów:
• Komunikacji wydarzenia – 4-miesięczne działania zbudowane na bazie modelu AIDA, z wykorzystaniem Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej.
• Produkcja Show – oparta o spektakularne rozwiązania sceno-techniczne oraz specjalne zabiegi scenariuszowe
• Logistyki uczestników (122 autokarów, 30 miejsc wyjazdowych w Polsce oraz 46 hoteli z pełną obsługą na wszystkich odcinkach podróży).

Wynik

Wynik

Premiera Nowego Świata Ubezpieczeń iHestia była największym w Polsce wydarzeniem korporacyjnym w 2016 roku. Ogromne przedsięwzięcie zakończyło się sukcesem frekwencyjnym (8 000 osób), organizacyjnym oraz spełniło założenia komunikacyjne. Event został oceniony bardzo pozytywnie przez uczestników w mediach społecznościowych oraz Klienta zarówno na szczeblu centralnym, jak i strukturach regionalnych.

Projekt otrzymał nominację w kategorii Best B2B Event w ramach European Best Event Awards 2016 (Sankt Petersburg).