Brief

Brief

Stworzenie aplikacji konkursowej, która będzie miejscem wzajemnego inspirowania się fotografiami i dzieleniem się pasją, jaką jest fotografia oraz wokół której powstanie prawdziwa społeczność Nikoniarzy.

Rozwiązania

Rozwiązania

Powstała aplikacja konkursowa, podzielona na 10 edycji – każda trwająca miesiąc – z 10 nagrodami dla 10 laureatów. Wybrane zdjęcia konkursowe były także udostępniane w społecznościowych kanałach marki Nikon (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Blog). Na laureatów konkursu czekał zestaw upominków, gadżetów marki Nikon. Natomiast najważniejszym wyróżnieniem dla biorących udział w konkursie było udostępnienie ich zdjęć na profilu, dzięki czemu każdorazowo kilkaset tysięcy osób mogło polubić, skomentować czy udostępnić zdjęcie danego fotografa, a przede wszystkim zapoznać się z jego twórczością.

Wynik

Wynik

Tylko na samym Facebooku Nikon Polska 24 mln wyświetleń, w tym 12 mln wyświetleń organicznych, 7 mln wyświetleń wirusowych, a także 250 000 polubień wpisów oraz 12 000 komentarzy.