Brief

Brief

Wypromowanie kampanii Nespresso #rozbudzswojporanek w social media i blogosferze.

Rozwiązania

Rozwiązania

Akcja zorganizowana we współpracy z kilkoma polskimi blogerkami: White Plate, Deerhome, Apaltynowicz, Domsli i Minimaliving.

Współpraca z topowymi, polskimi blogerkami polegała na zamieszczaniu, min. raz w tygodniu, zdjęć z kawą Nespresso na swoich profilach społecznościowych (Facebook oraz Instagram) z hashtagami #nespresso oraz #rozbudzswojporanek. Dzięki utworzonemu contentowi trafiliśmy do szerokiego grona odbiorców, tj. fanów i followersów influencerów. Poza poszerzeniem o marce, zachęciliśmy tym samym odbiorców do rozpoczęcia dnia z Nespresso.

Wynik

Wynik

Efekty kampanii na Facebooku:
41 postów
Zasięg: 2 186 738
147 495 „lubię to” pod postami White Plate
1 672 komentarzy pod postami White Plate
Kampania social Ads: aktywność fanów 13 106

Efekty kampanii na Instagramie:
55 postów
Zasięg: 1 065 730
52 461 „lubię to” pod postami influencerów
831 komentarzy pod postami influencerów
Kampania social Ads: aktywność fanów 59 279