Brief

Brief

POSNANIA to unikatowe centrum zakupów, a zarazem największa inwestycja handlowa w Europie Środkowej o powierzchni 100 tys. m2 i wartości 1,2 mld PLN.

Przed wydarzeniem postawiono nam dwa zadania: wyróżnić się spośród aż 5-ciu podobnych imprez, które w ostatnich latach odbyły się w mieście oraz podkreślić niezwykły rozmach oraz kompleksowość inwestycji Apsys Group.

Rozwiązania

Rozwiązania

Realizacja projektu oparta została o trzy filary, pozwalające w pełni pokazać kompleksowość centrum oraz jego lifestylowy sznyt:

– Konkurs Dress for the star – Zaprojektuj sukienkę dla Gwiazdy – To unikatowy projekt, który umożliwił młodym projektantom mody z impetem rozpocząć karierę zawodową – od uszycia kreacji, którą oceniło jury w iście gwiazdorskim składzie. W kapitule zasiedli: Łukasz Jemioł, Anna Zejdler-Ibisz, Marcelina Zawadzka, Anna Zeman oraz… sama Eva Longoria. Spośród ponad 90-ciu zgłoszeń, jury wybrało 5-ciu finalistów. Zostali oni zaproszeni na wyjątkowy warsztat edukacyjny, a efekty ich pracy mogliśmy zobaczyć podczas Posnania Grand Opening.

– Posnania Grand Opening – czyli 4 wydarzenia w jeden dzień i Eva Longoria for The Limited po raz pierwszy w Polsce. Jednym najistotniejszych działań postawionych przez Klienta było pozyskanie praw do wykorzystywania wizerunku Evy Longorii w całej komunikacji Posnanii. Aktorka stała się twarzą centrum i osią działań prowadzonych w ramach komunikacji otwarcia, nadając mu międzynarodowy wymiar. 19 października 2016 r. stał się kulminacyjnym punktem 10-miesięcznych przygotowań. Skoordynowaliśmy transfer z lotniska do Posnanii dla 300 gości specjalnych, którzy na tę okazję przylecieli z Francji dwoma wynajętymi czarterami. W ciągu 10 godzin przeprowadziliśmy imprezę zamkniętą dla ponad 2 000 gości (w tym 500 gości specjalnych), dwie konferencje prasowe dla niemal 100 dziennikarzy oraz event otwarcia Posnanii, w którym wzięło udział ponad 40 tys. osób. Główną gwiazdą każdego z tych wydarzeń była oczywiście Eva Longoria.

– Posnania Live – Chcąc jeszcze bardziej podkreślić unikatowość Centrum i jego hasło przewodnie #allaboutlifestyle: stworzyliśmy format, dostępny dotąd jedynie profesjonalnym stacjom telewizyjnym. Tak powstała, transmitująca od 20 do 22 października 2016 r. Posnania Live:
a) telewizja, na antenie której pojawiło się ponad 20-cia polskich gwiazd sceny, ekranu i internetu – m.in. Hanna Lis, Ekskluzywny Menel, Mezo, Iza Miko, Joanna Horodyńska, Omena Mensah, Weronika Rosati, Jessica Mercedes, czy Barbara Kurdej-Szatan,
b) telewizja z profesjonalnym zapleczem technicznym,
c) telewizja, którą, niezwykle dynamicznie, prowadził jeden z najbardziej rozpoznawalnych prezenterów w Polsce – Filip Chajzer.

Wynik

Wynik

W deszczową środę, Posnanię odwiedziło ponad 42 000 gości. W kolejne trzy dni – ponad 300 tysięcy osób, w miesiąc – 1,3 mln. Wydarzenia otwarcia odbiły się też szerokim echem w polskiej i zagranicznej telewizji (ponad 2 000 publikacji w miesiąc, AVE – 3 mln pln). I najważniejsze – zarówno polskie gwiazdy, jak i Poznaniacy pokochali Posnanię – Lifestyle & Shopping Centre!