Brief

Brief

Premiera drugiej generacji Porsche Panamera do wyjątkowe wydarzenie na Polskim rynku motoryzacyjnym. Wydarzenie miało miejsce na 3 tygodnie przed oficjalną światową premierą modelu podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu – najważniejszego eventu w branży, podczas którego koncerny samochodowe prezentują swoje najnowsze modele i concepty na kolejne lata.

Naszym zadaniem było stworzenie spójnego z marką Porsche, niezapomnianego efektu WOW podczas premiery nowego samochodu.

Rozwiązania

Rozwiązania

Podczas organizacji tego wydarzenia stanęliśmy przed wyzwaniem połączenia wyjątkowego ambasadora – Radzimira Dębskiego, nietuzinkowej i nieoczywistej lokalizacji – budynku Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia, oraz wyjątkowego auta – nowego Porsche Panamera. Wykorzystując potencjał lokalizacji i jej niepowtarzalny charakter, zdecydowaliśmy się na połączenie projekcji na wewnętrznej ścianie budynku, show świetlnego i muzyki, by stworzyć jedyną w swoim rodzaju prezentację nowego modelu.

Wynik

Wynik

Podczas premiery blisko 900 osób wzięło udział w specjalnym koncercie Radzimira Dębskiego z Orkiestrą NOSPR, przygotowanym specjalnie dla uczestników spotkania. Po koncercie goście zostali zaproszeni do foyer, gdzie miała miejsce główna prezentacja nowego modelu. Wprowadzeniem do show była projekcja na ścianie o wymiarach 17m x 30m, połączona ze starannie wyselekcjonowaną muzyką i pokazem świetlnym. Dzięki projekcji na tak dużej powierzchni, udało nam się dotrzeć z komunikatem do wszystkich gości, którzy z racji na specyfikę lokalizacji oglądali show zarówno z poziomu podłogi, jak i balkonu umieszczonego na 2 piętrze. 
Oprawa wydarzenia została zaprojektowana z wykorzystaniem systemu realizacyjnego Media Server d3 4x2pro. Dodatkowo wspomagał go drugi mikser – Chistine Vista Spyder X20-1608. Zapewniło to perfekcyjne przeprowadzenie złożonego pokazu z wykorzystaniem 11 projektorów o łącznie 154 000 ANSI lumenów.

Media