Brief

Brief

Przygotowanie strefy serialu The Walking Dead dla klienta FOX Networks Group na jesienną edycję 2018 Warsaw Comic Con w związku z premierą 9. Sezonu produkcji.

O FOX:

To kanał rozrywkowy poświęcony popularnym serialom pochodzącym z największych amerykańskich wytwórni. Produkcje emitowane na FOX przedstawiają nowoczesne podejście do rozrywki kierowanej w szczególności do kobiet i oferują widzom doceniane i najbardziej wyczekiwane tytuły z różnych gatunków, których widzowie nie znajdą nigdzie indziej, zaraz po premierze amerykańskiej.

O THE WALKING DEAD:

Oparty na serii komiksów napisanej przez Roberta Kirkmana The Walking Dead od sześciu lat króluje jako najchętniej oglądany dramat telewizyjny dla dorosłych w wieku 18-49 lat.

WYZWANIE

Wzbudzenie zainteresowania strefą FOX The Walking Dead, która swoimi atrakcjami przyciągnie jak największą liczbę fanów produkcji oraz osoby, które do tej pory z produkcją nie miały styczności w celu zachęcenia do oglądania serialu na kanale FOX. W celu wykonania zadania nasz zespół zrealizował działania z zakresu media relations, produkcji i koordynacji eventowej, oraz działań konsumenckich.

Rozwiązania

Rozwiązania

Aby podczas jesiennej edycji Warsaw Comic Con strefa FOX The Walking Dead wyróżniała się na tle konkurencji, wyprodukowaliśmy konstrukcję stalową pod dwustronne banery, służące jako ścianka do zdjęć oraz tło do proponowanej atrakcji.

Strefa Fox była nie tylko miejscem odpoczynku dla fanów dzięki spersonalizowanym leżakom, ale także miejscem, w którym czekała ich moc atrakcji. Strzelanie z kuszy do zombie, oglądanie najnowszych zwiastunów produkcji telewizyjnych i tworzenie GIFów 3D, które fani otrzymywali na pamiątkę drogą elektroniczną, cieszyły się ogromną popularnością. Oprócz GIFów, każdy kto odwiedził strefę miał możliwość otrzymania wyprodukowanych przez gadżetów serialowych takich jak plakaty, bandany, breloczki, koszulki czy bluzy.

W celu pojawienia się w większej ilości relacji online, radiowych i telewizyjnych zaprosiliśmy do współpracy dwóch epizodystów ucharakteryzowanych na zombie oraz aktora, który wcielił się w jedną z postaci z The Walking Dead. Pojawili się oni również na scenie podczas panelu z aktorem The Walking Dead, Jason’em Douglas’em, który przyjechał do Polski na zaproszenie Warsaw Comic Con. Wspólnie z klientem oraz przedstawicielami Warsaw Comic Con zaprosiliśmy go do naszej strefy. Koordynacja jego wizyty na strefie The Walking Dead była kluczowym momentem tego 3-dniowego eventu. Dodatkowo aktor dostał od nas koszulki oraz bluzy, aby podczas panelu rozdawać fanom zadającym mu pytania.

Wynik

Wynik

Konwent został odwiedzony przez rekordową liczbę gości przyciągając 57 888 fanów z całej Europy. Strefa FOX’a, jako głównego sponsora, cieszyła się ogromną popularnością wśród odwiedzających. Podczas trzech dni konwentu fani wykonali ponad 723 GIFy – jeden GIF co 2 minuty. Galeria z GIF-ami została odwiedzona prawie 6000 razy, a same GIFy zostały udostępnione w mediach społecznościowych prawie 130 razy. Nasi epizodyści udzielili kilkunastu wywiadów dla popularnych programów telewizyjnych i radiowych takich jak TVN24, Polsat News i Radio Eska osiągając zasięg 500,000.