Vision Express obecny 20 lat na rynku wprowadzając eksperta do swojej komunikacji postawił na budowanie medyczności. Po dwóch latach funkcjonowania platformy z Brand Hero w kitlu w ocenie Klienta było to jeszcze za mało efektywne. Naszym zadaniem było dodanie kompetencji medycznych do obecnej platformy kreatywnej.
Nową komunikację zbudowaliśmy na zastanej komunikacji Vision Express, która opierała się na jednym ekspercie. My dodaliśmy drugiego, który wzmocnił medyczność firmy. W efekcie teraz rolę główną gra para ekspertów: specjalista od oprawek i soczewek oraz optometrystka. Razem komunikują walor świetnej obsługi, ale także medyczną i profesjonalną infrastrukturę sieci. Z myślą o długofalowej idei rozpisaliśmy relację tych dwojga tak, żeby zmieniała się w czasie W ramach tej spójnej platformy powstały już: – reklama wizerunkowa, podkreślająca najważniejsze wartości, którymi kieruje się firma, – 2 kampanie promocyjne oraz akcja Wielkie Badanie Wzroku, której celem jest zachęcenie Polaków do dbania o oczy poprzez udział w profesjonalnych badaniach wzroku. Każdy spot spuentowany jest tagiem, podkreślającym walory medycznej tej prężnie rozwijającej się sieci. Walk prowadzi platformę zgodnie z kompetencjami poszczególnych business unitów w obszarze ATL, BTL, digital, social media, PR i event marketing.