Brief

Brief

Prowadzenie biura prasowego SEAT-a oraz generowanie efektów w mediach ze szczególnym uwzględnieniem mediów nie-motoryzacyjnych – biznesowych i lifestyle’owych. Doradztwo komunikacyjne i pozycjonowanie projektów marki.

Rozwiązania

Rozwiązania

– Proaktywne biuro prasowe. Podstawa naszej pracy to bieżący kontakt z priorytetowymi dziennikarzami. Dzięki zespołowemu know-how oraz autorskiemu audytowi dziennikarskiemu dostosowujemy bazę mediów i działania do zainteresowań redakcji, budując trwałe relacje. Wnioski z audytu mediów wykorzystaliśmy również do optymalizacji Media Portalu, wirtualnego biura prasowego marki.
– Komunikacja na wiele głosów. Wzmocniliśmy pozycjonowanie SEAT-a w mediach nie-motoryzacyjnych, wykorzystując i rozbudowując konteksty lifestyle’owe (obecność SEAT Music na Open’er Festival) i biznesowe (launch dwóch nowych platform internetowych marki w Polsce – Wirtualnego Salonu i Sklepu SEAT-a).
– Unikalność komunikatów. Kluczowym redakcjom zapewniamy konteksty na wyłączność – wyjazdy prasowe, wypowiedzi eksperckie, wywiady, testy samochodów.
– Adaptacja globalnych kontekstów marki. Najciekawsze materiały lifestyle’owe i biznesowe z centrali SEAT-a rozszerzamy o polskie konteksty – lokalne wyniki, specyfikę krajowej branży czy wypowiedzi ekspertów zewnętrznych i wewnętrznych – zgodnie z oczekiwaniami dziennikarzy.
– Prowadzenie konta marki na Twitterze

Wynik

Wynik

• W 2019 roku SEAT wywołał 34% więcej impresji oraz o 19% większe zweryfikowane AVE w porównaniu do całego 2018 roku.
• W przeciągu roku liczba publikacji o marce SEAT w mediach biznesowych wzrosła o 29,85%, w mediach ogólnoinformacyjnych o 14%.
• SEAT w 2019 roku zajął 2. miejsce wśród marek motoryzacyjnych pod względem efektywności działań komunikacyjnych. 1. miejsce zajęła marka CUPRA, za której komunikację również odpowiada zespół Walk PR.