Brief

Brief

• Promocja programu „Przygoda z Bearem Gryllsem”, w którym celebryci pod opieką prowadzącego zmagają się z niecodziennymi próbami
• Zbudowanie świadomości, że program jest dostępny na National Geographic, dotarcie do fanów kanału, pozyskanie nowych widzów, zainteresowanie widzów przygodami celebrytów, oraz dotarcie do określonych grup docelowych
• Wyzwanie wiązało się z kilkoma utrudnieniami: program zakończył już emisję na innych rynkach, zagraniczne gwiazdy z programu nie są szeroko rozpoznawalne w Polsce, do premiery w Polsce zostały 4 tygodnie, a pogoda nie sprzyjała działaniom na świeżym powietrzu

Rozwiązania

Rozwiązania

• Zaangażowanie znanych twarzy i stworzenie akcji z potencjałem viralowym
• Używając #challangezbearemgryllsem wybrani influencerzy mieli zachęcić swoich fanów do podjęcia wspólnego wyzwania i zaproszenia ich na premierę programu. Wyzwanie polegało na wejściu do zimnej wody, co również było zadaniem gościa pierwszego odcinka – Channinga Tatuma
• Zaangażowani zostali Mateusz Banasiuk, Damian Janikowski, Michał Baryza, Modny Tata, Adam Niedźwiedź, Jacek Gadzinowski, Szymon Godziek, Adam Josef i Matura to bzdura TV w celu publikacji relacji z morsowania na swoich kanałach social media
• Dodatkowo dołączyliśmy do 32 zamkniętych grup na Facebook’u, w których opublikowaliśmy krótki fragment pierwszego odcinka oraz informację o wyzwaniu na fanpage National Geographic

Wynik

Wynik

• 686,482 – zasięg kampanii
• 40% – added value posts dla postów permanentnych
• 7,9% – engagement rate