Brief

Brief

Stała obsługa uwzględniająca doradztwo strategiczne, a także realizację działań z obszarów brand PR, komunikacji korporacyjnej, kryzysowej, influencer marketing, employer branding i CSR. Prowadzenie proaktywnego biura prasowego Netto.

Rozwiązania

Rozwiązania

• budowanie strategii i realizacja działań employer branding i CSR
• pozycjonowanie Netto w mediach jako jednego z liderów wśród dyskontów, a także jako eksperta od tematów związanych z branżą retail oraz w obszarach CRS i employer branding
• umacnianie więzi ze społecznością zgromadzoną wokół marki poprzez prowadzenie profilu LinkedIn marki
• promocja asortymentu w tym marki własnej Netto w mediach oraz wśród influencerów
• komunikacja podpisania porozumienia przez Salling Group, właściciela Netto Polska ws. przejęcia polskiej działalności Tesco
• komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w czasie pandemii COVID-19
• kompleksowa obsługa graficzna i merytoryczna LinkedIn

Wynik

Wynik

• stworzenie wizerunku Netto, jako sieci handlowej ukierunkowanej na ludzi – dążącej do zapewnienia klientom niezwykłych doświadczeń zakupowych, zaś pracownikom – komfortowych warunków pracy
• zwrócenie uwagi na aktywności podejmowane przez firmę w obszarze employer branding oraz CRS, m.in. działania proekologiczne, realizowane w trosce o środowisko naturalne, które są zapisane w DNA marki
• przeszło 2,5 tysiąca publikacji wygenerowanych w pierwszych 6 miesiącach współpracy
• wygenerowane publikacje o Netto pojawiły się w najważniejszych ogólnopolskich mediach opiniotwórczych oraz informacyjnych, takich jak m.in. TVN24, Forbes, Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza, Puls Biznesu czy Newsweek
• ponad 1200 publikacji nt. transakcji Netto-Tesco, w tym 1002 publikacje zarejestrowane w dzień po wysyłce, wiele z nich oznaczone jako ‘’pilne’’. Wszystkie publikacje miały sentyment pozytywny lub neutralny. Dotarcie wynoszące ponad 2,4 mln, ekwiwalent reklamowy AVE wyniósł ponad 1,8 mln zł.