Brief

Brief

Wzmocnienie wizerunku SEAT-a w Polsce jako marki związanej z muzyką i kulturą miejską, ze szczególnym uwzględnieniem jej obecności w mediach lifestyle’owych. Obsługa medialna SEAT-a podczas Open’er Festival.

Rozwiązania

Rozwiązania

– Bifor. Redakcje zajmujące się kulturą miejską i muzyką zaprosiliśmy na specjalną imprezę w kultowej klubokawiarni Warszawa Powiśle, podczas której po raz pierwszy zaprezentowano koncept SEAT Music.
– Eksperci od polskiej muzyki. W imieniu SEAT-a zleciliśmy badanie, jakie są ulubione piosenki drogi polskich kierowców. Powstała w ten sposób lista TOP 10 piosenek do samochodu, którą udostępniliśmy redakcjom lifestyle’owym i muzycznym.
– Do skomentowania wyników badań i specyficzności wybranych piosenek zaprosiliśmy ekspertkę – psycholog muzyki. Przygotowaliśmy również osobny materiał ekspercki o ogólnym wpływie muzyki na samopoczucie podróżujących. Priorytetowym redakcjom zaproponowaliśmy wywiad z psycholog.
– Przeżyć wszystko na żywo. W imieniu SEAT-a zaprosiliśmy priorytetowe redakcje lifestyle’owe i muzyczne na Open’er Festival, podkreślając pozycję marki jako pierwszego motoryzacyjnego partnera w historii wydarzenia. Podczas festiwalu oprowadzaliśmy dziennikarzy po strefie SEAT-a i organizowaliśmy rozmowy z przedstawicielami marki.
– Prawdziwa sztuka. Do strefy SEAT-a zaprosiliśmy cenionego polskiego artystę streetartu – TUSE – który w trakcie festiwalu stworzył unikalny projekt graffiti, potwierdzający zaangażowanie SEAT-a w kulturę miejską.
– Muzyka z całego świata. Umożliwiliśmy priorytetowemu dziennikarzowi muzycznemu udział w barcelońskim festiwalu muzycznym Primavera Sounds, któremu patronuje SEAT.

Wynik

Wynik

Temat SEAT Music wygenerował 587 publikacji online i w prasie o dotarciu wynoszącym ponad 45 mln oraz ekwiwalencie reklamowym AVE przekraczającym 440 tysięcy złotych.
Według badań konsumenckich Havas Media Group w 2019 roku SEAT został uznany przez uczestników festiwali za jedną z trzech najlepszych marek obecnych na wydarzeniach.
Wzmianka o strefie SEAT-a na Open’er Festival pojawiła się w priorytetowych mediach opiniotwórczych i lifestyle’owych, takich jak m.in. Rzeczpospolita, Onet.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, Noizz.pl czy F5.pl.