Grupa Maspex to polski koncern spożywczy z siedzibą w Wadowicach, będący jednym z największych producentów żywności w Europie Środkowo-Wschodniej. Co roku organizuje specjalną konferencję sprzedażową dla 1200 przedstawicieli handlowych oraz kluczowych klientów. Brief, który otrzymaliśmy był prosty i odzwierciedlał wartości Maspex: mamy zaskoczyć, wykorzystać nowe technologie i zaprojektować unikalny brand experience.
Zaproponowaliśmy kompleksową realizację wydarzenia pod hasłem „Kierunek Maspex!”. Zabraliśmy pracowników i partnerów handlowych klienta w wyjątkową podróż. Spektakularny stage design oraz niesamowite materiały wideo pozwoliły przenieść ponad 1200 osób do świata marek należących do grupy. Kształt scenografii oraz rozmieszczenie oświetlenia nawiązywały do filmu TRON: Legacy. Zastosowaliśmy kombinację ogromnych ekranów (240 mkw), specjalnego układu sali, show laserowego oraz przygotowanych specjalnie na tę okazję materiałów i animacji. Wszystko w dynamicznej oprawie, która nie pozwalała opaść emocjom do samego końca. Po części oficjalnej przygotowaliśmy kolację, po której koncert zagrał zespół Perfect.
Konferencja odbyła się 19 kwietnia w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.
„Kierunek Maspex!” zakończył się nie tylko sukcesem koncepcyjnym, lecz także produkcyjnym. Dokładne planowanie, systematyczne odprawy oraz szczegółowe dokumenty produkcyjne przełożyły się na wydarzenie, które pozwoliło nam zrealizować założone cele w 100%. Podróż, w którą zabraliśmy gości pobudziła wszystkie zmysły i wzmocniła pozycjonowanie Grupy Maspex.