Brief

Brief

Grupa Maspex to polski koncern spożywczy z siedzibą w Wadowicach, będący jednym z największych producentów żywności w Europie Środkowo-Wschodniej. Co roku organizuje specjalną konferencję sprzedażową dla 1200 przedstawicieli handlowych oraz kluczowych klientów. Brief, który otrzymaliśmy był prosty i odzwierciedlał wartości Maspex: mamy zaskoczyć, wykorzystać nowe technologie i zaprojektować unikalny brand experience.

Rozwiązania

Rozwiązania

Zaproponowaliśmy kompleksową realizację wydarzenia pod hasłem „Kierunek Maspex!”. Zabraliśmy pracowników i partnerów handlowych klienta w wyjątkową podróż. Spektakularny stage design oraz niesamowite materiały wideo pozwoliły przenieść ponad 1200 osób do świata marek należących do grupy. Kształt scenografii oraz rozmieszczenie oświetlenia nawiązywały do filmu TRON: Legacy. Zastosowaliśmy kombinację ogromnych ekranów (240 mkw), specjalnego układu sali, show laserowego oraz przygotowanych specjalnie na tę okazję materiałów i animacji. Wszystko w dynamicznej oprawie, która nie pozwalała opaść emocjom do samego końca. Po części oficjalnej przygotowaliśmy kolację, po której koncert zagrał zespół Perfect.

Konferencja odbyła się 19 kwietnia w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.

Wynik

Wynik

„Kierunek Maspex!” zakończył się nie tylko sukcesem koncepcyjnym, lecz także produkcyjnym. Dokładne planowanie, systematyczne odprawy oraz szczegółowe dokumenty produkcyjne przełożyły się na wydarzenie, które pozwoliło nam zrealizować założone cele w 100%. Podróż, w którą zabraliśmy gości pobudziła wszystkie zmysły i wzmocniła pozycjonowanie Grupy Maspex.