Brief

Brief

Stworzenie nieszablonowej i humorystycznej komunikacji, dopasowanej do odbiorców marki. Spersonifikowanie „Łomży” w oparciu o strategię komunikacji marki i wdrożenie jej w obrębie mediów społecznościowych.

Rozwiązania

Rozwiązania

Spersonifikowaliśmy „Łomżę” w oparciu o strategię komunikacji marki i wdrożyliśmy jej w obrębie mediów społecznościowych.  Utworzyliśmy kanały komunikacji na portalach Facebook oraz Instagram. Dla fanów marki zorganizowaliśmy konkurs w aplikacji Łomża Party Hard, w którym zadaniem było przesłanie swojego najbardziej wstydliwego zdjęcia z imprezy oraz konkurs #nicniemusisz, polegający na ukazaniu, w jaki sposób uprawia się „łomżing”. #Nicniemusisz zaangażowało tysiące fanów.

Wynik

Wynik

Komunikację dla Łomży prowadziliśmy przez 3 lata, ale tylko w 2016 roku uzyskaliśmy:

Udało się także uzyskać wyniki, które w każdym miesiącu plasowały nas w ścisłej czołówce pod względem wielkości profilu, interaktywności czy zaangażowania: