Brief

Brief

Stworzenie spójnego z marką Mercedes-Benz niezapomnianego efektu WOW podczas prezentacji 15 modeli samochodów.

Rozwiązania

Rozwiązania

Podczas organizacji Grand Prix 2.0 16 stanęliśmy przed dużym wyzwaniem – mając do dyspozycji znaną gościom z ubiegłego roku lokalizację, musieliśmy ponownie ich zaskoczyć. Zrezygnowaliśmy więc z szablonowego myślenia o scenie oraz narracji widowiska i postanowiliśmy na nowo wykreować przestrzeń prezentacji produktów klienta. Wykorzystując potencjał lokalizacji, przenieśliśmy widzów na balkony okalające halę na dwóch poziomach, z kolei na powierzchni podłogi stworzyliśmy przestrzeń do zaprezentowania pełnej gamy modelowej Mercedes-Benz. W ten sposób goście mogli oglądać wyjątkowe show z góry, a nie jak zwykle z poziomu zero.

Pomyśleliśmy również o niezależnej kreacji wizualnej na każdy z bloków tematycznych, np.: Samochody Smart prezentowano jako Pacman na wielkiej planszy z gry, Samochody AMG na dynamicznym torze wyścigowym, SUV w scenerii bezdroży, limuzyny podjeżdżały na parking hotelowy pod czerwony dywan. Dzięki realizacji z kilku kamer, zbliżenia na detale samochodów można było zobaczyć na wielkoformatowym ekranie, zawieszonym u szczytu scenicznej wieży o wysokości trzech metrów. Innowacyjna oprawa wydarzenia została zaprojektowana z wykorzystaniem nowego na polskim rynku systemu realizacyjnego – Media Server d3 4x2pro. Dodatkowo wspomagał go drugi mikser Chistine Vista Spyder X20-1608. Zapewniło to perfekcyjne przeprowadzenie złożonego pokazu.

Wynik

Wynik

Podczas 8-godzinnej prezentacji, 190 osób podziwiało z balkonów sali wyświetlaną na podłodze hali projekcję o wymiarach 17×30 metrów, zsynchronizowaną z dynamicznymi pokazami 15 modeli samochodów, z których część zaprezentowano w Polsce po raz pierwszy. Do zrealizowania wydarzenia wykorzystano łącznie 5000 kg sprzętu zawieszonego pod sufitem, 555,8 m2 powierzchni projekcyjnej, 2 km okablowania oraz 9 projektorów, które wygenerowały łącznie 134 000 ANSI lumenów.