Brief

Brief

Stworzenie prawdziwej społeczności skupionej wokół brandu i pasji, jaką jest fotografowanie oraz prowadzenia w niej komunikacji dla marki Nikon: Nikon Polska, Akademia Nikona oraz Szeroki Kadr. W ramach współpracy odpowiadamy również za kampanie Social Ads, monitoring sieci oraz tworzenie aplikacji konkursowych. Dodatkowo prowadzimy ogólnopolskie akcje specjalne w aplikacjach m.in. Jestem pełen emocji, Koszulka Igły, Odliczanie D5500, Jestem Nikon czy Uwolnij Nikołaja.

Rozwiązania

Rozwiązania

Utworzono kanały komunikacji na portalach: Facebook, Instagram, YouTube, Twitter oraz blogi. Wykorzystywano w komunikacji influencerów, ale przede wszystkim zaangażowano fanów w tworzenie komunikacji.

Wynik

Wynik

Komunikację dla Nikona prowadzimy od przeszło 9 lat, ale tylko w 2016 roku uzyskaliśmy:

Udało się także uzyskać wyniki, które w każdym miesiącu plasują nas w ścisłej czołówce pod względem wielkości profilu, interaktywności czy zaangażowania: