Brief

Brief

Porsche wyprawia centralną imprezę dla wszystkich swoich polskich klientów. Konieczny jest więc efekt WOW. Zarówno miejsce, jak i formuła musi być spektakularna, ponieważ będzie to premiera najważniejszego sportowego modelu – Porsche 911.

blank ratio image

Rozwiązania

Rozwiązania

Wydarzenie zostało zorganizowane 19.11.2015r. w Hali Wysokich Napięć Instytutu Energetyki w Warszawie. O godz. 9:11 wieczorem, 911 gości obejrzało spektakl zatytułowany „911 EMOTIONS”. Podczas odsłonięcia najnowszego modelu Porsche wykorzystaliśmy ruchome wielkoformatowe elementy multimedialne. Potężnych rozmiarów ekran projekcyjny o wymiarach 30x12m oraz spektakularnie wyglądający pierścień diodowy o średnicy 8m i wysokości 4m. Całość była areną specjalnie przygotowanej etiudy multimedialnej, prezentującej Nowe Porsche 911.

Na potrzeby evetu wybookowaliśmy niemalże w całości dwa prestiżowe warszawskie hotele. W każdym z nich była zapewniona indywidualna obsługa naszych gości oraz możliwość bezpośredniego transportu na miejsce wydarzenia. Przy samej Hali Wysokich Napięć zorganizowany został parking dla 500 samochodów, gdzie obsługa miała za zadanie, sprawne ich ustawienie w zaledwie 30 minut.

Wynik

Wynik

Premiera Nowego modelu Porsche 911 to projekt, który wymagał spektakularnej oprawy i precyzyjnej organizacji. Impreza ze względu na skalę przedsięwzięcia była dużym wyzwaniem. Dzięki połączeniu sił dwóch agencji (konsorcjium WALK Events i Focus Event), uzyskaliśmy niesamowity efekt. Nasze wydarzenie wyróżniło się wśród polskich premier motoryzacyjnych między innymi poprzez wykorzystane nowe technologie w trudnej do aranżacji przestrzeni. Dzięki temu na uczestników wydarzenia czekało spektakularne show. Łącząc doświadczenie obu agencji, a także potencjał Hali Wysokich Napięć, zrealizowaliśmy innowacyjny i nieszablonowy pomysł na premierę 911-stki.

Media