Brief

Brief

Stała obsługa działań w social media: Facebook oraz Instagram. Tworzenie contentu, przeprowadzanie akcji specjalnych (w tym konkursów) oraz bieżące odpowiadanie na zapytania użytkowników serwisu Skyscanner – globalnej wyszukiwarki dla podróżujących.

Rozwiązania

Rozwiązania

Jesteśmy odpowiedzialni za stałą obsługę profili Skyscanner na Facebooku oraz Instagramie. W ramach współpracy zarządzamy kryzysami i zapobiegamy im, budujemy pozytywny wizerunek oraz świadomość marki Skyscanner w Polsce, szybko reagujemy na wszelkie zapytania i opinie klientów, które pojawiają się na profilach.

Wynik

Wynik

Na przełomie 2015 i 2016 roku fanpage Skyscannera regularnie pojawiał się w pierwszej piątce najbardziej angażujących fanapage’y podróżniczych wg rankingu Sotrendera. Przez dwa lata obsługi zebraliśmy prawie 150 tysięcy fanów, a najbardziej angażujący post zanotował prawie 11 tysięcy polubieni.