we work

Brief

Brief

Przygotowanie strefy serialu „The Walking Dead” i wzbudzenie zainteresowania nią wśród uczestników jesiennej edycji Warsaw Comic Con 2018 w związku z premierą 9. sezonu produkcji.

we work

Rozwiązania

W celu wyróżnienia strefy „The Walking Dead” stworzyliśmy stalową konstrukcję pod dwustronne bannery, które pełniły rolę ścianki do zdjęć oraz tło proponowanych atrakcji. A tych było wiele. Wśród nich: strzelanie z kuszy do zombie, oglądanie najnowszych zwiastunów produkcji telewizyjnych i tworzeniem GIFów 3D, szansa na otrzymanie serialowych gadżetów (plakatów, bandan, breloków, koszulek i bluz) oraz możliwość odpoczynku w specjalnej strefie na personalizowanych leżakach.

Do współpracy zaprosiliśmy także dwóch epizodystów ucharakteryzowanych na zombie oraz aktora, który wcielił się w jedną z postaci serialu. Pojawili się oni również na scenie podczas panelu z Jasonem Douglasem – jedną z gwiazd produkcji, który za sprawą współpracy między Fox Networks Group i Warsaw Comic Con, pojawił się także w naszej strefie.

Na evencie nie brakowało tradycyjnych działań z zakresu media relations, produkcji i koordynacji eventowej oraz aktywacji prokonsumenckich.

Wynik

Konwent został odwiedzony przez rekordową liczbę gości, przyciągając 57 888 fanów z całej Europy. Strefa FOX-a jako głównego sponsora, cieszyła się ogromną popularnością wśród odwiedzających. Podczas trzech dni konwentu fani wykonali ponad 723 GIFy – jeden GIF co 2 minuty. Galeria z GIF-ami została odwiedzona prawie 6 000 razy, a same GIF-y zostały udostępnione w mediach społecznościowych 130 razy. Nasi epizodyści udzielili kilkunastu wywiadów dla popularnych programów telewizyjnych i radiowych, tj. TVN24, Polsat News czy Radio Eska.