Dom mody Maison Margiela od lat znany jest ze swoich oryginalnych i ponadczasowych kreacji. Takie są też perfumy z linii REPLICA inspirowane kolekcją odzieży i dodatków projektanta. Na potrzeby działań wizerunkowych marki, stworzyliśmy 90m2 POP UP, który od 20 czerwca do 5 lipca gościł w warszawskim Centrum Handlowym Westfield Arkadia.
Przestrzeń nawiązywała do marzeń sennych, ulotności i wspomnień. Jak zapachy tych perfum. Piętnaście mieszanek zapachowych ma na celu przywołanie przyjemnych chwil – poranka niedzielnego, dnia na plaży, czy wibrującej nocy w klubie jazzowym.
Butelka zapachu oraz sama etykieta wyglądają, jakby uciekły z aptecznej półki, dlatego zdecydowaliśmy się na zastosowanie białego, surowego betonu na ścianach i wykończenia strefy kolorem białym. Odzwierciedleniem marzeń były zawieszone delikatne tiule, które podkreślały ulotność chwili, a za nimi wyłaniał się obraz naszego wspomnienia: na ekranach diodowych zostały zobrazowane wizje Maison Margiela – marzenia senne, nawiązujące do wybranego zapachu.
Ucieleśnieniem promowanych na strefie czterech głównych zapachów: Beach Walk, Jazz Club, Lazy Sunday Morning i The Fireplace są białe, betonowe rzeźby – symbole danego zapachu: szezlong, ogromna poduszka, kominek oraz pianino.
Podczas dedykowanego wydarzenia dla dziennikarzy i influencerów uczestnicy mogli wykonać unikalny portret na tle oceanu, skosztować drinka prosto z klubu jazzowego na Brooklynie, usiąść przed kominkiem z kubkiem kawy, której aromat łączył akordy kasztanowe i drzewne oraz zjeść przepyszne śniadanie przygotowane przez Davida Gaboriaud (szef kreatywny Belvedere Catering by Design, prowadzący programy telewizyjne „David w Europie” i „Bitwa na Smaki” w Kuchni+).
Goście centrum mogli także poznać gamę perfum, a także świec zapachowych, będących częścią kolekcji Maison Margiela. Na życzenie klientów, którzy zakupili produkt w perfumerii, Beauty Advisors przeprowadzały personalizację etykiety.
fot. Monika Wiąckiewicz i Adam Słomiński