SONY ULT

For The Music

we work

Brief

Background

Sony to marka, dla której równie ważni są zarówno twórcy, jak i odbiorcy muzyki. Misją marki jest zapewnianie doświadczania najczystszych dźwięków i rozpalania emocji fanów podczas obcowania z utworami ulubionych artystów.

Naszym celem było stworzenie kampanii wprowadzającej na rynek serię urządzeń ULT POWER SOUND, w skład której wchodzą trzy głośniki — ULT TOWER 10, ULT FIELD 7 i ULT FIELD 1 — oraz słuchawki bezprzewodowe ULT WEAR.

blank ratio image
we work

Rozwiązania

POMYSŁ I REALIZACJA

W ramach kampanii pierwszym polskim ambasadorem marki Sony w kategorii audio został jeden z najbardziej cenionych raperów młodego pokolenia – White 2115. Na jej potrzeby przygotowaliśmy 5 spotów, w których wraz z raperem stworzyliśmy dedykowane, całkiem różne wirtualne światy – od dachu industrialnego wieżowca, przez brutalistyczne podziemia, aż po lokację rodem z Marsa.

Cztery z filmów przedstawiają najważniejsze cechy nowych słuchawek i głośników, a piąty prezentuje zbiorczo całą serię.

Nasz projekt został wyróżniony srebrnym Mieczem w konkursie KTR 2024 w kategorii Craft Video, Visual Effects | FX.