we work

Brief

Brief

Komunikacja wprowadzenia na polski rynek CUPRY – nowej, hiszpańskiej marki motoryzacyjnej, i podkreślenie jej wizerunkowej odrębności od marki SEAT, z której się wywodzi. CUPRA to samochody zaprojektowane, by urzec poszukujących takich elementów jak: miejskość, sportowe osiągi i drapieżny design.

we work

Rozwiązania

Pasja i niezależność, nawiązujące do DNA marki, przedstawiliśmy przez pryzmat CUPRA Partnerów. Aktorka Aleksandra Popławska to artystyczna dusza uosabiająca kreatywność, z kolei utytułowany ultratriathlonista Robert Karaś pokazuje wytrwałość w dążeniu do celu.

By podkreślić kraftowy charakter samochodów CUPRA, stworzyliśmy autorski projekt foto-wideo. Zaprosiliśmy do niego polskiego fotografa i reżysera – Barta Pogodę – który we własnym stylu przedstawił, jak Aleksandra Popławska i Robert Karaś każdego dnia podążają własną drogą.

Na podstawie zebranego materiału powstały mini-reportaże video oraz branded contetowy album. Jego projekt, zgodny z claimem marki #createthepath, stworzył David Racchi ze studia designu Walk with David. Album został wydany w nakładzie, który umożliwił przeznaczenie egzemplarzy dla najważniejszych klientów oraz jako element press packu dla priorytetowych mediów. Po raz pierwszy produkt ten został zaprezentowany na specjalnym spotkaniu prasowym, zorganizowanym w autorskiej restauracji „Opasły Tom”.

Wynik

Zasięg w kluczowych dla Klienta mediach, w tym lifestylowych, stanowił 72% zasięgu wszystkich publikacji. Projekt CUPRA #createthepath został, m.in. bezpłatnie zrelacjonowany w programie TVN24 „Wstajesz i weekend” wraz z pozycjonowaniem marki i samochodu. Według danych Press Service, w roku kampanii, CUPRA wyróżniła się tle konkurencyjnych marek i uzyskała 1. miejsce pod względem efektywności komunikacji PR, 1. miejsce pod względem wydźwięku publikacji oraz 1. miejsce pod względem obszerności publikacji w mediach. Projekt CUPRA #createthepath został finalistą konkursu EMEA SABRE Awards 2020.