we work

Brief

Brief

Zbudowanie wśród konsumentów świadomości zmiany szaty graficznej opakowań pianek PM® i szerokie zaprezentowane nowych wzorów, przy jednoczesnym pozycjonowaniu E.Wedel jako marki wspierającej sztukę i współpracującej z artystami.

we work

Rozwiązania

W ramach kampanii skupiliśmy się na historii pianek Ptasie Mleczko® oraz przedstawieniu metamorfozy ich opakowań na przestrzeni lat. W tym celu wysłaliśmy do dziennikarzy materiały prasowe wraz z infografiką prezentującą historię produktu i jego opakowań. Aby zaprezentować odmieniony design pudełek na żywo, zaaranżowaliśmy kilkanaście spotkań one2one w Pijalniach E.Wedel.

Jednym z elementów kampanii była także szeroka wysyłka kreatywna do dziennikarzy i influencerów. Głównym bohaterem press packów skierowanych do kobiet była elegancka apaszka, zaś do mężczyzn poszetka. Oba produkty „pożyczyły” print z opakowania najpopularniejszego, waniliowego smaku pianek. W celu zwiększenia dotarcia do konsumentów paczki zostały także pokazane w formie unboxingu na Instagramie popularnych influencerów: Janka Dąbrowskiego, Michała Będźmirowskiego, Magdaleny Kanoniak, Klaudii Halejcio i Doroty Szelągowskiej.

Redakcja Dzień Dobry TVN jako pierwsza nagrała produkcję znanych pianek i rozmawiała z autorami projektów nowych opakowań. W magazynie Twój Styl ukazał się artykuł „human stories” o młodych ilustratorach, a na portalu natemat.pl dostępna była brandowana sekcja wraz z tekstem o ich historii.

Metamorfozę opakowań przedstawiliśmy także konsumentom podczas Nocy Muzeów 2019 w Fabryce E.Wedel, której tematem przewodnim był właśnie redesign. Ptasie Mleczko® zostało także partnerem wystawy Karola Śliwki, pt. „Karol Śliwka. Polskie projekty. Polscy projektanci”. Na evencie pojawiła się dedykowana infografika, sampling produktów, prezentacja nowych printów PM® oraz sylwetek ich projektantów.

Wynik

Wynik

Kampania zakończyła się wynikiem na poziomie kilkuset publikacji w mediach tradycyjnych, co przełożyło się na realizację KPI w 275%. Zmiana opakowań okazała się interesującym tematem dla takich tytułów, jak: Party, Uroda Życia, Harper’s Bazaar czy Viva. Noc Muzeów 2019 z Fabryki Wedla była komunikowana m.in. przez Radio Zet, Radio Eska, Polsat News oraz TVN. Wydarzenie odwiedziło ponad 2,5 tysiąca osób, w tym ponad 40 dziennikarzy.