we work

Brief

Brief

Wprowadzenie na polski rynek nowej marki z branży beauty – IT Cosmetics, światowego koncernu kosmetycznego L’Oreal.

we work

Rozwiązania

Premiera tak dużej marki zasługiwała na wyjątkową oprawę, dlatego działania rozpoczęliśmy od znalezienia lokalizacji w klimacie „instafriendly”, spójnej z identyfikacją wizualną marki. Event podzieliliśmy na 3 sesje: dla make-up artists, mediów kobiecych oraz najpopularniejszych influencerów beauty w Polsce, aby każda z osób mogła poznać produkty, porozmawiać z ekspertami marki i skorzystać ze wszystkich, eventowych atrakcji. Gwiazdą wydarzenia została Global Brand Ambassador IT Cosmetics – Shannon Pirie Charles, która przedstawiła portfolio, zaprezentowała jego zalety przy okazji makijażu pokazowego i opowiedziała o idei przyświecającej tworzeniu marki.

 

Zadaniem agencji była także rekomendacja lokalnej ambasadorki spośród polskich influencerek lifestyle’owych. Wybór padł na Elwirę Rogodę z bloga jakonatorobi.pl, która współpracuje z IT Cosmetics do dzisiaj.

Wynik

Event okazał się ogromnym sukcesem, nie tylko za sprawą 100% frekwencji na każdej z sesji, ale także dzięki szerokiemu odbiciu się echem w mediach społecznościowych. Dziennikarki i influencerzy opublikowali łącznie 210 instastories o estymowanym zasięgu prawie 1,5 mln. Na skutek informacji prasowej po evencie, komunikującej wprowadzenie marki do Polski, pojawiły się liczne publikacje i duże zainteresowanie ze strony mediów.