Grupa docelowa Jägera to ludzie z otwartymi umysłami – kreatywni zajawkowicze. Są pełni twórczej energii i tworzą swoje małe artystyczne stada.
Naszym celem było zebranie wokół marki jak największej liczby osób, które robią coś nieprzeciętnego i swoimi pasjami zarażają innych.
Kampania miała dwa etapy.
W fazie teaserowej do udziału zaprosiliśmy osoby, które posiadają ciekawą pasję i chcą się nią podzielić z dużą rzeszą odbiorców.
Do promocji akcji wykorzystaliśmy posty facebookowe i na Instagramie (statyki, karuzele, animacje, instastories), a wszystkich zainteresowanych odsyłaliśmy na dedykowany landing page.
Faza teaserowa była podzielona na dwie części. Najpierw zachęcaliśmy do zaprezentowania pasji, a w kolejnej – zdradziliśmy, jaki znany muzyk wystąpi w naszym teledysku.
W drugim etapie kampanii wybraliśmy najciekawszych zajawkowiczów, a nastpnie nagraliśmy teledysk, którego premiera odbyła się na Youtube’ie.
Video promowaliśmy w social mediach – na kanałach marki oraz naszych gwiazd; od uczestników zaczynając, a na Miłym ATZ kończąc.
Ponadto dla każdego z laureatów przygotowaliśmy osobne minikampanie w kanałach Jägera – były to posty facebookowe, posty i stories na Instagramie oraz materiały backstage’owe.
Uczestnicy wielokrotnie podkreślali, że występ w teledysku, obok cenionego przez nich muzyka, był wyjątkową formą uznania ich osobowości oraz twórczych pasji.
W liczbach kampania wyglądała tak: