play

Jägermeister

miłyATZ X Jägermeister

we work

Brief

BACKGROUND

Grupa docelowa Jägera to ludzie z otwartymi umysłami – kreatywni zajawkowicze. Są pełni twórczej energii i tworzą swoje małe artystyczne stada.

 

Naszym celem było zebranie wokół marki jak największej liczby osób, które robią coś nieprzeciętnego i swoimi pasjami zarażają innych.

blank ratio image
we work

Rozwiązania

Pomysł i realizacja

Koncept „Kto, JÄG nie Wy!” to wyjątkowa kolaboracja multiartystyczna.

Jej najważniejszym elementem był teledysk z nietuzinkowymi postaciami drugoplanowymi w roli największych gwiazd oraz cenionym muzykiem, Miłym ATZ.

 

Kampania miała dwa etapy.

W fazie teaserowej do udziału zaprosiliśmy osoby, które posiadają ciekawą pasję i chcą się nią podzielić z dużą rzeszą odbiorców.

Do promocji akcji wykorzystaliśmy posty facebookowe i na Instagramie (statyki, karuzele, animacje, instastories), a wszystkich zainteresowanych odsyłaliśmy na dedykowany landing page.

Faza teaserowa była podzielona na dwie części. Najpierw zachęcaliśmy do zaprezentowania pasji, a w kolejnej – zdradziliśmy, jaki znany muzyk wystąpi w naszym teledysku.

W drugim etapie kampanii wybraliśmy najciekawszych zajawkowiczów, a nastpnie nagraliśmy teledysk, którego premiera odbyła się na Youtube’ie.

Video promowaliśmy w social mediach – na kanałach marki oraz naszych gwiazd; od uczestników zaczynając, a na Miłym ATZ kończąc.

 

Ponadto dla każdego z laureatów przygotowaliśmy osobne minikampanie w kanałach Jägera – były to posty facebookowe, posty i stories na Instagramie oraz materiały backstage’owe.

EFEKT MEDIALNY

Wynik

EFEKT MEDIALNY

Zbudowaliśmy wokół marki ogromną, zaangażowaną społeczność –
Stado Jägera.

Uczestnicy wielokrotnie podkreślali, że występ w teledysku, obok cenionego przez nich muzyka, był wyjątkową formą uznania ich osobowości oraz twórczych pasji.

 

W liczbach kampania wyglądała tak: 

  • 522 zgłoszenia
  • 46 000 odsłon LP
  • 398 000 odtworzeń video
  • 3 671 302 zasięgu na fb
  • 2 033 846 zasięgu na Instagramie
  • 10 306 798 wyświetleń na fb
  • 4 483 951 wyświetleń na Instagramie