Tydzień Kuchni Polskiej to coroczny festiwal tradycyjnych polskich smaków, organizowany przez MAKRO Polska. Naszym wyzwaniem było stworzenie koncepcji strategiczno-kreatywnej tegorocznej odsłony festiwalu.
W naszej propozycji strategiczno-kreatywnej postawiliśmy na połączenie tradycji z
nowoczesnością. Bohaterami kampanii zostały postacie znane wszystkim z polskich legend i kojarzone z danymi regionami naszego kraju. Wśród nich znalazła się Syrenka, Neptun, Janosik, Czarownica świętokrzyska, wrocławskie Krasnale i Lajkonik.
Nasi legendarni bohaterowie w zabawny i współczesny sposób zachęcali do
przyjścia na Tydzień Kuchni Polskiej i zasmakowania polskich dań, nie tylko tych regionalnych, ale także zaskakująco eksperymentalnych. Kampanii towarzyszyło hasło – „A nóż, widelec zasmakujesz!” – zachęcające konsumentów do próbowania nowych dań i smaków.
Na potrzeby działań komunikacyjnych stworzyliśmy 7 key visuali – 1 ogólnopolski i 6 regionalnych, obejmujących regiony Polski takich jak: Pomorze, Mazowsze, Małopolska, Wielkopolska, ziemia Świętokrzyska i Dolny Śląsk. Kampania obecna była także w kinach (animacja online), na citylightach, OOH i w social mediach (Facebook, Instagram, TikTok, Tinder).