we work

Brief

Brief

Rok 2020 to dla OBI intensywny rok walki o silną pozycję w top 3 na naszym rynku DIY. OBI od dawna jest w Polsce bardzo silną marką świadomościowo. Po kilku eksperymentach z kampaniami wizerunkowymi w latach poprzednich marka zdecydowała o wyborze mocno produktowej drogi komunikacji osadzonej w realnych insightach związanych z domem, ogrodem i remontami. OBI bazuje na materiałach niemieckich w głównych kanałach zasięgowych tworząc jednak pod tym parasolem lokalne akcje i mikrokampanie aktywujące brand. Mieliśmy przyjemność prowadzić wszystkie te działania.

blank ratio image
we work

Rozwiązania

Na przestrzeni 2020 roku stworzyliśmy 25 kampanii bazujących na materiałach centralnych oraz 5 mikrokonceptów lokalnych – dwie odsłony “Fiesty”, “W domu jak na wakacjach” jako reakcja na pandemię i lockdown, “Biesiaduj z nami” z udziałem Tomka Jakubiaka i wreszcie największą lokalną kampanię od lat – i z pewnością najbardziej lifestylową w historii marki w Polsce – czyli “Udekoruj swój dom w magicznym stylu” z udziałem Kasi Bujakiewicz.

Ta ostatnia to mikrokampania z bardzo mocnym wizualnie, wielokanałowym przekazem promującym trzy style dekoratorskie oraz całą gamę produktów dopasowanych do poszczególnych stylów i okazji świątecznych. Dziesiątki starannie dobranych formatów dla poszczególnych kanałów (POS, BB, LP akcji, reklamy prasowe, kampanie display, video, SM) i wizualnie wyraziste egzekucje video i foto, sprawiły że była to jedna z bardziej widocznych i rozpoznawalnych kampanii świątecznych w sezonie 2020/21.