Vision Express

Manifest

we work

Brief

Brief

Rok 2022 to dla Vision Express rok zmiany strategii marketingowej – z komunikowania się jako firma postrzegana medycznie na markę, która jest blisko swoich klientów.

Naszym zadaniem było pokazać, że Vision Express jest otwarty na konsumenta i to na nim koncentruje się w swojej komunikacji – jego potrzebach, celach, marzeniach. Dbając o oczy swoich klientów, marka chce być bliżej, budować partnerskie relacje i zachęcać do częstego kontaktu. Chce powiedzieć – drodzy konsumenci, jesteśmy o Was i dla Was!

blank ratio image
we work

Rozwiązania

Podstawą nowej strategii jest platforma, oparta na claimie „Do zobaczenia w Vision Express”. Jest on jednocześnie przyjacielski i „ofertowy” – nie tylko buduje przyjazny wizerunek, ale także w ciepłej formie zachęca do kontaktu z marką.

Nową platformę wprowadzał film, w którym Vision Express zachęca swoich klientów do tego, by cieszyć się życiem dzięki zdrowym oczom. By być bliżej pięknych miejsc, dobrych chwil, ważnych ludzi, by zobaczyć więcej i bardziej doświadczać tego wszystkiego, co dzieje się wokół.

-