Brief

BACKGROUND

Vision Express obecny 20 lat na rynku wprowadzając eksperta do swojej komuniakcji postawił na budowanie medyczności. Po dwóch latach funkcjonowania platformy z Brand Hero w kitlu w ocenie klienta było to jeszcze za mało efektywne. Naszym zadaniem było dodanie kompetencji medycznych do obecnej platformy kreatywnej.

blank ratio image

Rozwiązania

Pomysł i realizacja

Nową komunikację zbudowaliśmy na zastanej komunikacji Vision Express, która opierała się na jednym ekspercie. My dodaliśmy drugiego, który wzmocnił medyczność firmy. W efekcie teraz rolę główną gra para ekspertów: specjalista od oprawek i soczewek oraz optometrystka. Razem komunikują walor świetnej obsługi, ale także medyczną i profesjonalną infrastrukturę sieci. Z myślą o długofalowej idei rozpisaliśmy relację tych dwojga tak, żeby zmieniała się w czasie W ramach tej spójnej platformy powstały już: – reklama wizerunkowa, podkreślająca najważniejsze wartości, którymi kieruje się firma, – 2 kampanie promocyjne oraz akcja Wielkie Badanie Wzroku, której celem jest zachęcenie Polaków do dbania o oczy poprzez udział w profesjonalnych badaniach wzroku. Każdy spot spuentowany jest tagiem, podkreślającym walory medycznej tej prężnie rozwijającej się sieci. Walk prowadzi platformę zgodnie z kompetencjami poszczególnych business unitów w obszarze ATL, BTL, digital, social media, PR i event marketing.