Kogo szukamy:
Jeśli masz minimum 5 lat doświadczenia w branży PR (w tym min. 2 lata w agencji PR), chcesz dołączyć do zgranego zespołu i pracować dla rozpoznawalnych brandów – z chęcią Cię poznamy! Obecnie szukamy Account Managerki/Managera z doświadczeniem w branżach retail/FMCG.
Twoje zadania?
- doradztwo strategiczne dla kluczowych Klientów agencji i nadzór nad projektami we współpracy z PR Group Account Directorem
- -realizacja działań klienckich w ramach wszystkich etapów: opracowanie strategii komunikacji, tworzenie koncepcji, harmonogram prac, zarządzanie budżetami, tworzenie treści, egzekucja treści, zdobywanie informacji zwrotnej od klienta, analiza i raportowanie wraz z pomiarami efektywności działań
- analiza bieżących potrzeb klientów i propozycja nowych i dodatkowych rozwiązań
- zarządzanie zespołem specjalistów – planowanie, organizacja, nadzór i bliska współpraca z członkami zespołu
- stała analiza branż i pozycjonowanie jako eksperta branży FMCG/retail
- budowanie i utrzymywanie relacji z dziennikarzami i influencerami,
Nasze oczekiwania wobec Ciebie:
- otwarty umysł, gotowość do działania out of the box
- łatwość nawiązywania i utrzymywania relacji,
- bardzo dobra organizacja pracy – tej samodzielnej, ale i w zespole,
- proaktywność i zaangażowanie,
- język angielski na poziomie B2/C1,
- mile widziane zainteresowanie zarówno komunikacją lifestyle’ową, jak i obszarami korporacyjnymi
Co oferujemy:
- jasną ścieżkę rozwoju i program oceny rocznej,
- pracę w modelu hybrydowym (głównie zdalnie, a sporadycznie stacjonarnie w biurze na warszawskiej Woli),
- regularne inicjatywy integracyjne,
- cykliczne szkolenia,
- opiekę medyczną,
- dodatkowy dzień wolnego w urodziny,
- koniec pracy o godz. 15:00 w piątki.
Kontakt:
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacjapr@walk.pl, wpisując w tytule wiadomości: „PR Account Manager”.
O nas:
W Walk PR stawiamy na dokładne zrozumienie potrzeb naszych Klientów, którym oferujemy pełen zakres usług public relations. W komunikacji cenimy sobie otwartość, obopólny szacunek i transparentność.
Doskonale rozumiemy media. Wiemy, co rozgrzewa opinie publiczną. Płynnie poruszamy się po świecie influencerów i liderów opinii. Jako członek United Nations Global Compact – największej światowej inicjatywy skupiającej zrównoważony biznes – rozwijamy się w oparciu o uniwersalne zasady dot. praw człowieka, standardów pracy, ochrony środowiska i przeciwdziałania korupcji oraz w ramach działań non-profit wspieramy projekty, których celem jest niesienie pomocy.
Dbamy nie tylko o reputację naszych Klientów, ale też całej branży PR. Należymy do Związku Firm Public Relations oraz jesteśmy sygnatariuszami Kodeksu Dobrych Praktyk i apelu branży „PR to nie propaganda”.
Od lat znajdujemy się w czołówce największych agencji PR w Polsce, której projekty doceniane są w konkursach branżowych.