Wyzwanie

Brief

Pozycjonowanie wizerunku Empik Go w Polsce jako nowoczesnej marki, która jest liderem na rynku audio w sektorze produkcji oryginalnych. Dodatkowym zadaniem dla agencji jest także edukacja mediów, która podkreśla nieustanny rozwój potencjału treści cyfrowych (audiobooki, ebooki, podcasty).

Rozwiązania

Pozycjonowanie

– Markę Empik Go pozycjonujemy w mediach jako prekursora w sektorze produkcji oryginalnych. Odpowiadamy za komunikację wszystkich premierowych tytułów oraz dbamy o pozycjonowanie eksperckie przedstawicieli Empik Go w kontekście trendów na rynku wydawniczym i treści cyfrowych
– Realizowaliśmy kompleksowe działania PR dla najważniejszych tytułów Empik Go, m.in. „Lalka”, „Fucking Bornholm”, czy „Antologia polskiego cyberpunka”. W ramach aktywności koordynujemy produkcje sesji zdjęciowych, koordynujemy współpracę z aktorami oraz twórcami produkcji, a także zajmujemy się kompleksową komunikacją PR. Dla wybranych tytułów realizujemy płatne współprace z liderami opinii, zarówno w mediach, jak i wśród influencerów
– W ramach współpracy klienta z różnymi partnerami (wydawnictwa, instytucje kultury czy studia produkcyjne), wspieramy go w bieżącym kontakcie, uczestniczymy w spotkaniach, a także rekomendujemy rozwiązania.

Efekty

Wynik

– Wzmianki o produkcjach Empik Go stale pojawiają się w priorytetowych mediach opiniotwórczych, lifestyle’owych oraz branżowych takich jak m.in. Onet.pl, Gazeta.pl, Styl.pl czy nowymarketing.pl

– Przykładowo, wokół najpopularniejszej produkcji Empik Go w 2020 r. – „Fucking Bornholm” – pojawiło się ponad 50 jakościowych publikacji o zasięgu ponad 33 mln. Po pozytywnym odbiorze serialu audio, produkcja trafi także na ekrany kin. Według analizy Empik Go, działania PR miały bezpośredni wpływ na popularność produkcji w aplikacji