we work

Brief

Brief

Zapewnienie kompleksowej obsługi PR, komunikacja najważniejszych projektów i wydarzeń oraz bieżący consulting strategiczny przy jednoczesnym pozycjonowaniu marki Empik jako eksperta w zakresie polskiej kultury oraz dynamicznie rosnącego marketplace z szeroką ofertą produktową.

we work

Rozwiązania

Pozycjonowanie

Realizowane przez agencję działania PR oparte są na sprawnie działającym biurze prasowym marki, w ramach którego opracowywane są informacje prasowe, przekrojowe artykuły bazujące na danych analitycznych, dokumenty Q&A, harmonogramy i infografiki. W komunikacji marki Empik stawiamy na rozwijanie relacji z dziennikarzami mediów kulturalnych, lifestyle’owych, horyzontalnych, parentingowych i lokalnych dzięki spotkaniom 1:1 czy wysyłkom kreatywnym.

Jednym z największych wydarzeń marki, z jakim co roku przychodzi nam się mierzyć, jest gala Bestsellerów Empiku. Event rokrocznie przyciąga rzeszę artystów, muzyków i gwiazd polskiej sceny kulturalnej, a co za tym idzie także mediów, nad którymi czuwamy zarówno przed, w trakcie, jak i po zakończeniu gali.

W portfolio naszych działań nie brakuje również stałej komunikacji spotkań autorskich, koordynacji współprac reklamowo-redakcyjnych, kontaktu z agencjami badawczymi i ekspertami zewnętrznymi.

Efekty

Z roku na rok działania realizowane dla marki Empik odnotowują lepsze wyniki. Przykładem na to są efekty uzyskane w ramach projektu Bestsellery Empiku, o którym pisze co roku coraz więcej mediów, zwiększając zasięg o kilkanaście razy na przestrzeni 3 lat.