Brief

Brief

Belvedere to jedna z nielicznych polskich marek o autentycznie światowym zasięgu. Obecnie marka należy do LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy). Jest to największy na świecie konglomerat zarządzający markami i dobrami luksusowymi. Wódka Belvedere była traktowana jako dodatek super premium do drinków, osadzona w kosmopolitycznym świecie klubów w największych światowych metropoliach. Zadanie, jakie postawiono przed naszą agencją polegało na stworzeniu komunikacji, dzięki której polska wódka zbożowa Belvedere stanie się synonimem unikalnego doświadczenia opartego na tradycyjnym sposobie picia i samego serwowania na najwyższym poziomie. Marka chciała stać się pierwszym wyborem w segmencie luksusowych alkoholi wśród zagranicznych turystów.

Rozwiązania

Rozwiązania

Opracowaliśmy koncepcję kreatywną oraz stworzyliśmy rytuał i sposób serwowania Belvedere Vodka, który nie tylko symbolizuje tradycyjną polską gościnność, ale także podkreśla charakter trunku i jego składników. To wódka podana na brzozowej desce połączonej z akrylową żywicą, serwowana z kawałkiem chleba pieczonego z jęczmienia, z którego powstaje i odrobiną soli z Wieliczki. Początkowo akcja Polish Welcomes była prowadzona na terenie Krakowa w topowych restauracjach, najchętniej odwiedzanych przez zagranicznych turystów. Z czasem zasięg projektu został rozbudowany o takie miasta jak Warszawa, Gdańsk, Poznań czy Wrocław.