Herbapol to jedna z ikonicznych polskich marek z kategorii okołomedycznych i well being. Naturalność, ziołowość, autentyzm, jakość, tradycja, pochodzenie, zdrowotność, rodzinność – to wartości rozpoznawane spontanicznie przez zdecydowaną większość konsumentów. Jednak to co cenne dla marki jest jednocześnie jej hamulcem w walce o młodego i lifestylowego konsumenta. Naszym zadaniem było przygotowanie kampanii re-launchowej, dzięki której marka Herbapol wejdzie ze swoimi naturalnymi, funkcjonalnymi napojami na rynek nowoczesnych soft drinków, rzucając jednocześnie wyzwanie takim potęgom jak Lipton czy Nestle.
Kampanię oparliśmy o nowoczesne podejście do demo produktowego w zestawieniu z podkreśleniem funkcji poszczególnych odmian. Owocowo-ziołowy deszcz, wiatr i słońce pokazują skład napojów oraz ich funkcjonalne działanie, takie jak energia, właściwości oczyszczające czy wpływ na skórę. Całość zestawiona z trzema odpowiednio dobranymi typami kobiecości i osadzona w symbolicznych, nieco surrealistycznych, monochromatycznych światach. Stworzyliśmy trzy 15 sekundowe spoty w formie video clipów oraz serię ekspresyjnych plakatów, spójnych z przekazem TV.