Brief

Brief

Herbapol to jedna z ikonicznych polskich marek z kategorii okołomedycznych i well being. Naturalność, ziołowość, autentyzm, jakość, tradycja, pochodzenie, zdrowotność, rodzinność – to wartości rozpoznawane spontanicznie przez zdecydowaną większość konsumentów. Jednak to co cenne dla marki jest jednocześnie jej hamulcem w walce o młodego i lifestylowego konsumenta. Naszym zadaniem było przygotowanie kampanii re-launchowej, dzięki której marka Herbapol wejdzie ze swoimi naturalnymi, funkcjonalnymi napojami na rynek nowoczesnych soft drinków, rzucając jednocześnie wyzwanie takim potęgom jak Lipton czy Nestle.

blank ratio image

Rozwiązania

Rozwiązania

Kampanię oparliśmy o nowoczesne podejście do demo produktowego w zestawieniu z podkreśleniem funkcji poszczególnych odmian. Owocowo-ziołowy deszcz, wiatr i słońce pokazują skład napojów oraz ich funkcjonalne działanie, takie jak energia, właściwości oczyszczające czy wpływ na skórę. Całość zestawiona z trzema odpowiednio dobranymi typami kobiecości i osadzona w symbolicznych, nieco surrealistycznych, monochromatycznych światach. Stworzyliśmy trzy 15 sekundowe spoty w formie video clipów oraz serię ekspresyjnych plakatów, spójnych z przekazem TV.