Brief

Brief

Zaprezentowanie nowego modelu bezlusterkowego aparatu Nikon Z50 w kontekście związanym z podróżowaniem (aparat Z50 to sprzęt lekki, poręczny, idealny dla podróżników – dedykowany tym, które chcą zmienić smartfon na swój pierwszy aparat z wymiennymi obiektywami)

Rozwiązania

Rozwiązania

– Organizacja wyjazdu typu incentive, podczas którego uczestnicy będą mogli przetestować nowego Nikona Z50
– Zaproszenie do udziału w wyjeździe zarówno kluczowych dla marki dziennikarzy, jak i influencerów z kat. podróże, fotografia i lifestyle
– Wybór uczestników pod kątem ich grupy docelowej: osób potencjalnie zainteresowanych zakupem nowego bezlusterkowca
– Ułożenie planu wyjazdu, który nie tylko będzie inspirujący dla uczestników, ale także da dużo okazji do robienia zdjęć, a jego poszczególne elementy będą atrakcyjne wizualnie (z myślą o social mediach influencerów)
– Niestandardowa i egzotyczna destynacja, mimo ograniczonego budżetu – wybór padł na Kazachstan, będący idealnym połączeniem górskiego, zimowego klimatu (przełęcz Talgar i ośrodek narciarski Shymbulak) z atmosferą wielkich metropolii (Nur-Sułtan, d. Astana).

Wynik

Wynik

– KPI osiągnięte w 100% – wszyscy uczestnicy opublikowali bardzo pozytywne relacje z wyjazdu, bazujące na zdjęciach wykonanych aparatami Nikon Z50 i zawierające pozytywne opinie na temat najważniejszych funkcjonalności sprzętu
– starannie wyselekcjonowana lista zaledwie 12 uczestników, złożona z dziennikarzy mediów ogólnopolskich i branżowych, blogerów i influencerów pozwoliła dotrzeć z informacją o nowym sprzęcie do szerokiego grona potencjalnych klientów – ponad 9 mln zasięgu publikacji w mediach i SM
– informacja o pierwszym zakupie Nikon Z50, dokonanym w wyniku rekomendacji influencera biorącego udział w wyjeździe, dotarła do nas jeszcze na lotnisku w Warszawie, zaraz po opuszczeniu samolotu
– bardzo pozytywny feedback od uczestników – wzmocnienie ich lojalności w stosunku do marki