Brief

Brief

Ponad połowa Polaków nie bada swojego wzroku. Mało kto wie jak poważny jest to problem społeczny. Zaniechania w tej dziedzinie prowadzą to poważnych chorób a nawet ślepoty. Z okazji Światowego Dnia Wzroku, Vision Express zdecydował się podjąć wyzwanie i zainicjować debatę na ten ważki społecznie i zdrowotnie temat.

blank ratio image

Rozwiązania

Rozwiązania

Aby wzbudzić zainteresowanie i pokonać ogromne bariery świadomościowe, postanowiliśmy “zdegradować” jeden z salonów Vision Express. Przy użyciu specjalnej folii sprawiliśmy, że absolutnie wszystkie drukowane materiały w salonie stały się nieostre – włącznie z cenówkami na poszczególnych okularach. W ten sposób zwróciliśmy uwagę na problemy z widzeniem oraz konieczność badań. Akcja „Rozmyty salon” przebiegła w jednym salonie w Warszawie. Posłużyliśmy się video, kontentem telewizyjnym w formie relacji i plasowania tematu w telewizji śniadaniowej, oraz social mediami. Pomimo niewielkiej skali akcja dotarła do ponad 10mln odbiorców. Dodatkowo, w tym dniu każdy mógł bezpłatnie zbadać wzrok w salonach Vision Express w całej Polsce.